"Digital abstract 'Juntes Separades' by Vicenç, with lilac rubber seals and a pile of rusted keys."
Juntes Separades 
(Separated Joints)
"Separated Joints" is an evocative display of disconnection within unity. Two lilac-colored rubber gaskets are cut at both their top and bottom, floating against the canvas, symbolizing the paradox of being together yet apart. A heap of rusted nails lies gathered, each one a relic of cohesion now resting in solitary disarray. The gaskets, once meant to seal and secure, now represent open-ended narratives, while the nails, agents of firm attachment, form a chaotic yet poignant counterpoint. This piece is a commentary on the dual nature of connection—how elements intended to join can also highlight the spaces in between.
"Juntes Separades" és una expressiva mostra de desconnexió dins la unitat. Dues juntes de goma de color lila estan tallades tant a la part superior com a la inferior, flotant contra la tela, simbolitzant la paradoxa d'estar junts però separats. Una pila de claus rovellats es troba acumulada, cadascuna una relíquia de cohesió que ara reposa en un desordre solitari. Les juntes, una vegada destinades a segellar i assegurar, ara representen narratives obertes, mentre que els claus, agents de fixació ferma, formen un contrapunt caòtic però commovedor. Aquesta peça és un comentari sobre la naturalesa dual de la connexió: com els elements destinats a unir també poden destacar els espais intermedis.
Negatius Tallats 
(Cut Negatives)

"Cut Negatives" offers a poignant reflection on the passage of time and the fragments of memories we choose to keep. Strips of film negatives, remnants of captured moments, cascade across a larger, shadowy expanse of undeveloped potential. Poised above, a pair of open scissors implies a deliberate and irreversible act of selection, cutting through the continuum of images and stories. This artwork is a contemplation of the selective nature of memory, the permanence of what is kept, and the void left by what is excised, weaving a narrative that is as much about the spaces between as the moments preserved.
"Negatius Tallats" ofereix una reflexió colpidora sobre el pas del temps i els fragments de records que triem conservar. Tires de negatius de pel·lícula, restes de moments capturats, es desprenen sobre una extensió més gran i ombrosa de potencial no desenvolupat. Unes tisores obertes, col·locades a sobre, impliquen un acte deliberat i irreversible de selecció, tallant a través del contínuum d'imatges i històries. Aquesta obra és una contemplació de la naturalesa selectiva de la memòria, la permanència del que es guarda, i el buit deixat pel que s'extirpa, teixint una narrativa que tracta tant dels espais intermedis com dels moments preservats.
"Abstract artwork 'Pa amb Tomàquets' by Vicenç featuring rustic bread and halved tomatoes against an amber backdrop."
Pa amb Tomaquets 
(Bread and Tomatoes)

"Bread with Tomatoes" is a clever reinterpretation of the beloved Catalan classic, "Pa amb Tomàquet." The artwork showcases a loaf of rustic bread, its crusty texture conjuring up images of home-cooked, substantial fare. Atop the bread lie three halved tomatoes, their vibrant red interiors providing a vivid contrast to the bread's earthy hues. A baker's peel, the traditional tool of the trade, rounds out the scene, hinting at the craftsmanship that goes into bread-making. The composition is set against a warm amber backdrop, with the bread and tomatoes appearing to float amongst a scatter of crumbs and a swirl of lines, suggesting the movement and energy of creation. This playful piece pays tribute to the simplicity and beauty of one of Catalonia's most cherished dishes, transformed into a still life that captures both the gaze and the appetite.
"Pa amb Tomàquets" és una reinterpretació plena d'enginy de l'estimat "Pa amb Tomàquet” típic de Catalunya L'obra presenta una barra de pa rústic, la seva textura crostosa evoca menjar casolà i substanciós. Sobre aquest pa, tres tomàquets oberts per la meitat amb els seus interiors vermells intensos, proporcionen un contrast marcat amb els tons terris del pa. Una pala de forner, eina tradicional del gremi, completa l'escena, al·ludint a l'artesania involucrada en l'elaboració del pa. La composició està envoltada per un fons càlid d'ambre, amb el pa i els tomàquets que semblen surar entre miques escampades i un remolí de línies, suggerint el moviment i l'energia de la creació. Aquesta peça juganera és un homenatge a la simplicitat i bellesa d'un dels plats més estimats de Catalunya, transformat en una naturalesa morta que captura tant l'ull com l'apetit.
Polseguera i Alicates 
(Duster and Pliers)

"Polseguera i Alicates" is an artistic juxtaposition that speaks to the synergy between labor and its remnants. Pliers, stained with the patina of use, hover above an explosion of dust, embodied in a spectrum of earthy tones. The indifferent form of the pliers and the dynamic spread of the dust are connected by sinuous blue lines, imbuing the composition with a rhythm, like echoes of motion frozen in time. The work is a visual ode to the materiality of labor and the ephemeral beauty of its by-products, captured on a canvas that also bears the scars of age and experience.
"Polseguera i Alicates" és una juxtaposició artística que parla de la sinergia entre el treball i el seu rastre. Unes alicates, tenyides amb la pàtina de l'ús, sobrevola en una explosió de pols, materialitzada en un espectre de tons terrosos. La forma indiferent de les alicates i l'expansió dinàmica de la pols estan connectades per línies blaves sinuoses, que aporten un ritme a la composició, com ressons de moviment congelats en el temps. L'obra és una oda visual a la materialitat del treball i la bellesa efímera dels seus subproductes, capturats en una tela que també porta les cicatrius de l'edat i l'experiència.
"'Clau Blanca sobre Pols Porpra' - A minimalist depiction of a white key over purple dust, by artist Vicenç."
Clau Blanca sobre Pols Porpra 
​​​​​​​(White Key on Purple Dust)

"Clau Blanca sobre Pols Porpra" becomes a canvas where history melds with abstraction. An ancient key, captured in translucent white, seems to float upon a mist of purple dust that delicately scatters across the piece, invoking tales of age-old histories and unsolved mysteries. Dark geometric shapes, like fragments of night fallen into the landscape of a dream, slice through the background, offering an almost architectural presence that contrasts with the weightlessness of the key and the warmth of the purples, dancing on a border where the tangible meets the ethereal. This work contemplates the eternal dance of time, the silent perseverance of objects, and the fleeting testimonies they ensnare.
"Clau Blanca sobre Pols Porpra" esdevé una tela on la història es fusiona amb l'abstracció. Una clau vetusta, capturada en blanc translúcid, sembla surar sobre una bruma de pols porpra que es dispersa delicadament per l'obra, evocant contes d'històries antigues i misteris no resolts. Les formes geomètriques fosques, com trossos de nit caiguts en el paisatge del somni, tallen el fons, aportant una presència quasi arquitectònica que contrasta amb la lleugeresa de la clau i la calidesa dels porpres, ballant en una frontera on el tangible es troba amb l'eteri. Aquesta obra contempla la dansa eterna del temps, la persistència silenciosa dels objectes i els efímers testimonis que aquests captiven.
Estenalles amb Guixada Blava 
(Pliers with Blue Scribble)
In this thought-provoking piece, a singular pair of pliers is rendered with striking clarity, poised against a canvas that evokes the texture of time-weathered parchment. The pliers, detailed in isolation, become a symbol of human endeavor amidst the abstract. Swirls of vivid blue trace energetic paths around the tool, contrasting sharply with its solid, utilitarian form. Descending from the pliers is a cascade of brown dust, spreading outwards and creating a visual texture that speaks to both of the randomness and intention of the artwork. Numbered annotations, '1', '2', '3', and '4', add an element of narrative or sequence, inviting viewers to decipher the connection between the deliberate placement of these components within the canvas. This work contemplates the intersection of everyday objects and their potential within the artistic space.
En aquesta obra provocativa, unes estenalles, representades amb una claredat impactant, es troben situades davant d'un llenç que evoca la textura de paper envellit pel temps. Les estenalles es converteixen en un símbol de l'esforç humà enmig de l'abstracció. Guixades de blau intens tracen camins enèrgics al voltant de l'eina, contrastant amb la seva forma sòlida i utilitària. Prop de les estenalles, sorgeix una cascada de pols marró que s'escampa cap enfora i crea una textura visual que parla tant de l'atzar com de la intencionalitat de l'art. Anotacions numerades, '1', '2', '3' i '4', afegeixen un element narratiu o seqüencial que convida els espectadors a desxifrar la connexió entre els elements col·locats intencionadament dins del llenç. Aquesta obra contempla la intersecció d'objectes quotidians i el seu potencial dins de l'espai artístic.
Fragments d’A i Esprai 
(Fragments of A and Spray)
"Fragments d’A i Esprai" is a visually arresting composition that plays with typography and texture. Central to the artwork is a bold spray-painted shadow, its organic shape a stark contrast to the structured forms surrounding it. Red fragments, derived from the dissection of a Helvetica Neue uppercase 'A', are strategically placed, evoking a sense of deconstruction and analysis. This piece invites contemplation on the nature of language and representation, breaking down familiar symbols into their abstract components.
"Fragments d'A i Esprai" és una composició visualment impactant que juga amb la tipografia i la textura. Al centre de l'obra hi ha una ombra audaç creada amb esprai, la seva forma orgànica contrasta marcadament amb les formes estructurades que l'envolten. Els fragments vermells, derivats de la dissecció d'una 'A' majúscula de la tipografia Helvetica Neue, estan col·locats estratègicament, evocant una sensació de deconstrucció i anàlisi. Aquesta obra convida a la contemplació sobre la naturalesa del llenguatge i la representació, descomposant símbols familiars en els seus components abstractes.
Clau Rovellat amb Lligam de Ràfia
(Rusted Nail with Raffia Tie
"Clau Rovellat amb Lligam de Ràfia" is an art piece where the ravages of time meet the tactile essence of handwork. The central focus is a rusty nail, its corroded surface narrating the relentless march of time, contrasted with the delicate but sturdy raffia tie. A testament to traditional binding and natural textures. Surrounding these elements are abstract squares and lines in earthy and muted tones, suggesting structure amidst the chaos. These squares, some clear and some obscured, add layers of depth and complexity, inviting the viewer to ponder the interplay of human-made order against the backdrop of nature’s entropy.
"Clau Rovellat amb Lligam de Ràfia" és una obra d'art on les devastacions del temps es troben amb l'essència tàctil del treball manual. El focus central és un clau rovellat. La seva superfície corroïda narra la implacable marxa del temps, contrastada amb el lligam de ràfia, delicat però robust. Un testimoni de l'enllaç tradicional i les textures naturals. Al voltant d'aquests elements hi ha quadrats i línies abstractes en tons terris i apagats, suggerint estructura enmig del caos. Aquests quadrats, alguns clars i altres ocults, afegeixen capes de profunditat i complexitat, convidant l'espectador a reflexionar sobre la interacció de l'ordre creat per l'home davant del teló de fons de l'entropia de la natura.
​​​​​​​Dues Volanderes damunt Ràfia
(Two Washers on Raffia)

“Dues Volanderes damunt Ràfia" is an abstract piece that elegantly merges industrial motifs with organic undertones. The artwork is characterized by two darkened, rusted washers, each bearing the marks of time, strategically placed upon strands of raffia. These raffia strands provide a contrasting natural backdrop, their beige tones setting off the dark washers. Amidst this, a representation of a blue-colored file stands as a vertical accent, its hue a deliberate selection recurring throughout the artist's work. Erratic pencil lines introduce a layer of dynamic movement, suggesting both randomness and intention. This artful arrangement prompts a meditation on the interplay between human-made artefacts and the natural world, highlighting the inherent beauty in the coexistence of wear and resilience.
“Dues Volanderes damunt Ràfia" és una composició abstracta que fusiona elements industrials amb textures orgàniques amb subtilesa. L'obra destaca dues volanderes fosques i rovellades, cadascuna amb una patina distintiva i viscuda, posades amb intenció sobre un fons de fibres de ràfia. Les fibres de ràfia ofereixen un rerefons natural i texturat, el seu color clar i sorrenc contrasta forçadament amb els tons profunds del metall. Línies de llapis fines i erràtiques creen una sensació de moviment caòtic al voltant de les volanderes, suggerint energia i traça d'interacció humana. Destacant en la composició, la imatge d'una llima acolorida de blau s'alça verticalment, proporcionant una ruptura visual i un toc de color que atreu la mirada. Aquest muntatge acuradament equilibrat de materials i formes convida a la reflexió sobre la relació entre els objectes fabricats per l'home i els materials naturals, així com la bellesa que es troba en la juxtaposició de la decadència i la durabilitat.
Un parell d’Anous
(A Pair of Walnuts)

Un parell d’Anous" unfolds on a canvas of paper tendered by time, showcasing the entangled singularities of two walnuts captured in photographic detail. The nuts rest on a warm backdrop with earthy tones, reminiscent of paper aged by years. Lines in a deep sienna-orange hue encircle the walnuts, summoning the flow and vibrancy of paintbrush strokes. Hidden in a corner of the composition is an open nutcracker, whose presence adds a narrative of anticipated use. Splashes of the same sienna-orange add a burst of spontaneity, juxtaposing the static nature of the walnuts with dynamic flares of color.
"Un Parell de Nous" es desplega sobre un llenç de paper amorosit pel temps, mostrant les singularitats embrollades de dues nous en detall fotogràfic. Les nous descansen sobre un fons càlid, amb tons terrosos, evocador de paper envellit per l’edat. Línies en un profund to taronja-sienna envolten les nous, invocant el flux i la vibració de pinzellades de pintura. Amagat en un racó de la composició hi ha un trencanous obert, la presència del qual afegeix una narrativa d'ús previsible. Esquitxades del mateix color taronja-sienna afegeixen un element d'espontaneïtat, juxtaposant la naturalesa estàtica de les nous amb explosions dinàmiques de color.
Tisores i Martell, i Cartró
(Scissors and Hammer, and Cardboard)

In this evocative piece, commonplace objects are transformed, transcending their ordinary meanings to provoke a reimagined narrative. Central to the composition are blue scissors, their familiar form juxtaposed with an ocher-brown hammer below, both tools recontextualized in a state of suspended animation. Offsetting these elements is a swath of blue cardboard re-cast into an artful echo of its past life. Surrounding these objects are deliberate pencil strokes, arching in circular sweeps that hint at motion and continuity. Letters 'a,' 'b,' and 'c' subtly invite the viewer to consider a sequence, perhaps a clue to unraveling the layered storytelling of the everyday turned into the extraordinary.
En aquesta peça evocadora, els objectes quotidians es transformen, transcendint els seus significats ordinaris per crear una narrativa reimaginada. Al centre de la composició hi ha unes tisores blaves, la seva forma familiar juxtaposada amb un martell ocre a sota, totes dues eines recontextualitzades en un estat d'animació suspesa. Per compensar aquests elements hi ha un tros de cartró blau reconvertit en un ressò artístic de la seva vida passada. Al voltant d'aquests objectes hi ha guixades intencionades, que creen formes circulars que insinuen moviment i continuïtat. Les lletres 'a', 'b' i 'c' conviden subtilment l'espectador a considerar una seqüència, potser una pista per desenredar la narrativa d’allò quotidià convertit en extraordinari.
L'Esporgador
(The Pruner)
"The Pruner" is a touching tribute to the artist's father, capturing the essence of the farmer's craft. At the heart of the artwork, the pruning shears are become witness of the meticulous care that leads to the blossoming of unique fruits. The stark silhouette of a tree at rest sets the stage for the masterful art of pruning, while the word "Esporgador" pays homage to the wise hands that sculpt the branches so that they yield generous fruits. This work combines text and visual metaphor, celebrating the intimate dialogue between the pruner and nature — a symbiotic dance that enhances the inherent virtue of the fruit.
"L'Esporgador" és un emotiu homenatge al pare de l'artista, capturant l'essència de l'ofici del pagès. En el cor de la composició, les tisores d'esporgar es planten com a testimoni de l'atenció minuciosa que porta al floriment de fruits singulars. La silueta marcada d'un arbre en repòs prepara l'escenari per a l'art mestre de l'esporga, mentre que la paraula "Esporgador" ret homenatge a les mans sàvies que modelen les branques perquè donin fruits generosos. Aquesta obra entrellaça text i metàfora visual, celebrant el diàleg íntim de l'esporgador amb la natura — una dansa simbiòtica que realça la virtut inherent del fruit.
Estenalles sobre Pols Blava
(Pliers on Blue Dust)
This composition, evocative of industrial grace and the ephemeral nature of work, features a centrally placed pair of pliers that appear suspended above a vibrant blue dust background. The pliers are meticulously rendered, with their metallic texture and functional form suggesting a narrative of labor and craftsmanship. Surrounding the pliers, the blue dust scatters across the canvas, forming an almost cosmic swirl that conjures a sense of motion. This juxtaposition of the tangible tool against the intangible dust creates a dynamic tension. Linear elements, representing traces of movement or energy intersect across the space, adding a layer of geometric abstraction. A subtle play of shadow and light enhances the three-dimensionality of the piece, while the raw, textured background suggests that the canvas is not merely a backdrop but an active participant in the artwork's story.
Aquesta composició, que evoca l’essència industrial i la naturalesa efímera del treball, mostra unes estenalles col·locades al centre del llenç que semblen suspeses sobre un fons vibrant de pols blava. Les estenalles estan meticulosament representades, i la seva textura metàl·lica i forma funcional suggereixen una narrativa de treball i artesania. Al voltant de les estenalles, la pols blava es dispersa pel llenç, formant un remolí gairebé còsmic que transmet una sensació de moviment. Aquesta juxtaposició de l'eina tangible contra la pols intangible crea una tensió dinàmica. Elements lineals, que representen traces de moviment o energia travessen l'espai, afegeixen una capa d'abstracció geomètrica. Un joc subtil d'ombres i llums realça la tridimensionalitat de la peça, mentre que el fons despullat i amb textura suggereix que la tela no només és un fons sinó que és una part activa de l'obra d’art.
Rovell amb B i Alicates
(Rust with B and Pliers)

"Rovell amb B i Alicates" presents a textured tableau that explores the beauty of decay and the intervention of human tools. A pair of pliers lies stark against a rust-infused backdrop, symbolizing the ceaseless conversation between creation and corrosion. The word 'rust' appears in a purplish-blue hue, adding a pop of color that contrasts with the orange-brown patina of the rust. Below, the letter 'b' in the same purplish-blue tone suggests an incomplete narrative or a hidden symbolism waiting to be deciphered. The piece, with its swirling lines and deliberate marks, becomes a meditation on the passage of time and the marks it leaves on both metal and memory.
"Rovell amb B i Alicates" presenta un quadre texturitzat que explora la bellesa de la decadència i la intervenció de les eines humanes. Un parell d'alicates reposa marcadament contra un fons impregnat de rovell, simbolitzant la conversa incessant entre la creació i la corrosió. La paraula 'rovell' apareix en un to blau lilós, afegint un toc de color que contrasta amb la patina taronja-marró del rovell. A sota, la lletra 'b' en el mateix to blau lilós suggereix una narrativa incompleta o un simbolisme ocult que espera ser desxifrat. La peça, amb les seves línies en espiral i marques deliberades, es converteix en una meditació sobre el pas del temps i les marques que deixa tant en el metall com en la memòria.
"'Ribot, Guixada i Encenalls' by Vicenç - A poetic composition of a wooden plane, brown strokes, and wood shavings."
Ribot, Guixada i Encenalls
(Plane, Stroke, and Shavings)
"Ribot, Guixada i Encenalls" is a tactile exploration of craft and creation. A wooden plane and a small chisel lie thoughtfully positioned amidst a scattering of wood shavings — the canvas becomes a stage where the chaos of creation finds harmony. A solitary brown stroke watches over the scene, a silent witness to the transformation of wood into art. This artwork, infused with the scent of sawdust and the sound of the workshop, is a poetic tribute to the artistry of carpenters. It invites viewers to step into a world where the intentional placement of tools and the resulting detritus are as purposeful as they are accidental, a surreal dance between order and disarray.
"Ribot, Guixada i Encenalls" és una exploració tàctil de l'ofici i la creació. Un ribot de fusta i un petit formó reposen col·locats de manera pensada entre una dispersió d'encenalls — el llenç es converteix en un escenari on el caos de la creació troba l'harmonia. Una solitària guixada marró supervisa l'escena, testimoni silenciós de la transformació de la fusta en art. Aquesta obra, impregnada de l'olor de serradures i el so del taller, és un tribut poètic a l'artesania dels fusters. Convida els espectadors a endinsar-se en un món on la col·locació intencionada de les eines i el detrit resultant són tan proposats com accidentals, una dansa surrealista entre l'ordre i el desordre.
"Artwork by Vicenç showcasing a rusty washer overlaid on a lilac circle, with intersecting tapes forming crosses on an aged paper backdrop, embodying a contrast between industrial decay and artistic elegance."
Anelles contra Creus 
(Rings Versus Crosses)
"Anelles contra Creus" unfolds on a canvas of aged paper, an untouched relic of time where everything is yet to be done and all possibilities exist. In this scene of antiquity, washers sketch circles on the left, their infinity embracing the time-worn surface. To the right, crosses fashioned from strips of painter's tape issue a structured challenge, their angularity set against the roundness. The letters 'a' and 'b' act as cryptic guides in this silent contest over the canvas's untold story. This piece is a dance of contrasts, a poetic and surreal examination of the tension between the cyclical and the intersecting, set against a backdrop where the patina of age implies both the wisdom of restraint and the promise of the unwritten.
"Anelles contra Creus" es desplega en un llenç de paper envellit, una relíquia en blanc del temps on tot està per fer i tot el possible. En aquest escenari d'antiguitat, les volanderes dibuixen cercles a l'esquerra, la seva infinitud abracen la superfície desgastada pel temps. A la dreta, les creus fetes amb trossos de cinta de pintor declaren un desafiament estructurat, marcats en la seva angularitat contra la rodonesa. Les lletres 'a' i 'b' es presenten com a guies críptiques en aquest xoc silenciós sobre la història no contada del llenç. Aquesta obra és una dansa de contrastos, una exploració poètica i surrealista de la tensió entre el cíclic i el intersectant, representada sobre un fons on la pàtina de l'edat suggereix tant la saviesa de la contenció com la promesa del no escrit.
1, 2, 3 Tisores
(1, 2, 3 Scissors)
"1, 2, 3 Tisores" is a playful divergence into the whimsical realm of chance and choice, a nod to the classic game of Rock, Paper, Scissors. On the canvas, disproportion reigns as a pair of oversized scissors cast a looming shadow, while a stack of miniature blue denim pants adds a touch of the unexpected. The numbers "1, 2, 3" linger in the air, a prelude to the decisive moment where hands are shown and fates are sealed. This piece is an artistic gambit, where scale and perspective toy with reality, and the ordinary is recast into the extraordinary. The artwork invites a dance of imagination, challenging the viewer to cut through the layers of the apparent and discover the hidden depths of playfulness in the serious game of art.
"1, 2, 3 Tisores" és una divergència juganera cap al regne capritxós de l’atzar i l'elecció, una picada d'ullet al clàssic joc de Pedra, Paper, Tisores. En el llenç, la desproporció regna amb unes tisores sobredimensionades que projecten una ombra imponent, mentre una pila de pantalons texans blaus en miniatura afegeixen un toc d'inesperat. Els números "1, 2, 3" romanen en l'aire, preludi del moment decisiu on es mostren les mans i els destins queden segellats. Aquesta peça és una juguesca artística, on l'escala i la perspectiva juguen amb la realitat, i l'ordinari es reinterpreta en l'extraordinari. L'obra convida a una dansa de la imaginació, desafiant l'espectador a tallar a través de les capes de l'aparent i descobrir les profunditats ocultes de l’atzar en el seriós joc de l'art.
Cabotes i Claus Rovellats 
(Heads and Rusty Nails)
"Cabotes i Claus Rovellats" is a poetic montage where history murmurs through remains. To the left, two rusted nail heads surface, their roundness stark against the canvas's texture, each carrying the time-etched marks of their existence. To the right, a jumble of rusted nails rests in chaotic repose, each telling tales of bygone tasks. Shifting rightward, translucent strips of painter's tape descend in a vertical sequence, a ghostly interruption that speaks to layers and the veil of memories. This piece is a ballet of decay and resilience, a composition where the beauty of forsakenness intersects with the grace of enduring.
"Cabotes i Claus Rovellats" és un muntatge poètic on la història xiuxiueja a través de restes. A l'esquerra, dues cabotes de claus rovellats emergents porten les marques del temps, la seva rodonesa contrasta abruptament amb la textura del llenç. A la dreta, una pila de claus rovellats reposa en un arranjament caòtic, narrador de tasques passats. Desplaçant-se cap a la dreta, trossets de cinta de pintor translúcida cauen en una seqüència vertical, una interrupció fantasmal que parla de capes i del vel dels records. Aquesta obra és una dansa de la decadència i la resiliència, una composició on la bellesa de l'abandonament es creua amb l'elegància de la supervivència.
Punts Rovellats 
(Rusty Points)
"Punts Rovellats" presents an arresting visual interplay between decay and design. At the heart of the piece, two rusted metal circles stand in silent dialogue, their imperfect surfaces a testament to the relentless passage of time. Draped over the leftmost spot, two translucent white forms - fragments of an uppercase "A" - suggest an intervention of human origin, a mark-making that defies rust's organic randomness. The sweeping circular strokes that appear in many of the artist's works are born from the spontaneity of the moment, a reflection of the mood that breathes life into inanimate corrosion. The rest of the canvas is left to the spectator's interpretation, where every mark and texture is an invitation to explore the poetic interplay of chance and intention.
"Punt Rovellats" presenta una interacció visual captivadora entre la decadència i el disseny. En el nucli de l'obra, dues rodones de metall rovellat mantenen un diàleg silenciós, les seves superfícies imperfectes són un testament al pas implacable del temps. Cobrint el punt més a l'esquerra, dues formes blanques translúcides - fragments d'una "A" majúscula - suggerint una intervenció d'origen humà, una creació de marques que desafia l'atzar orgànic del rovell. Les guixades circulars que apareixen en moltes de les obres de l'artista neixen de la casualitat del moment, un reflex de l'estat d'ànim que insufla vida a la corrosió inanimada. La resta del llenç queda a interpretació de l'espectador, on cada marca i textura és una invitació a explorar la interacció poètica del atzar i la intenció.
Cabota d’Estrella i Tornavís 
(Star Head Screw and Screwdriver)
"Star Head Screw and Screwdriver" becomes a symphony of textures and memories, each element narrating its unique story. The rusted head of a star screw rests at the center, a symbol of steadfastness and the relentless passage of time. Its rust-colored hue merges with the backdrop of fabric scraps, creating a collage that speaks to transformation and repurposing. A discreet screwdriver, an emblem of diligence and mending, is subtly positioned, invoking a silent dialogue with the screw head. The artwork is filled with circular lines that seem to dissolve and embrace the space, suggesting movement and interconnectedness in our tangible world.
"Cabota d'Estrella i Tornavís" esdevé una simfonia de textures i memòries, on cada element narra la seva pròpia història. La cabota d'un vis d'estrella rovellat descansa al centre, un símbol de permanència i del pas inexorable del temps. El seu color ferruginós es fon amb els retalls de teixits, formant un collage que parla de transformació i reutilització. Un tornavís discret, testimoni de la laboriositat i la reparació, s'ubica amb subtilesa, evocant un diàleg tàcit amb la cabota. L'obra està plena de línies circulars que semblen esborrar-se i que abracen l'espai, suggerint el moviment i la interconnexió en el nostre món material.
Embolic, Volandera i Martell 
(Cuts, Threads and Washer)
"Embolic, Volandera i Martell" is an artwork that captures the complex tapestry of life through its elements. At the base lies a tangle of fabric scraps and threads, a metaphor for the intricate entanglements we navigate in our existence. Hovering above is a rusted washer, its aged patina a testament to time and resilience. The inclusion of the word "Embolic," along with its dictionary definition, invites contemplation on the concept of confusion and complexity. A fragment of the letter 'A' and a diminutive hammer to the left suggest the artist's hand at play, orchestrating a deliberate disarray. This piece is a poetic exploration of texture, form, and the beauty found in disorder.
"Embolic, Volandera i Martell" és una obra que captura el tapís complex de la vida a través dels seus elements. A la base hi ha un embolic de retalls de teixit i fils, una metàfora dels intricats embolics que naveguem en la nostra existència. Sobrevolant-ho, hi ha una volandera rovellada, la seva pàtina d'edat és un testimoni del temps i la resiliència. La inclusió de la paraula "Embolic", juntament amb la seva definició de diccionari, convida a la reflexió sobre el concepte de confusió i complexitat. Un fragment de la lletra 'A' i un martell diminut a l'esquerra suggereixen la mà de l'artista en joc, orquestrant un desordre deliberat. Aquesta peça és una exploració poètica de la textura, la forma i la bellesa trobada en el desordre.
Fils i Retalls, o del Revés 
(Threads and Scraps, or Vice Versa)
This piece stands as an abstract foray into the realms of form and color, realized through the sophisticated Giclée digital printing technique renowned for capturing the intricacies and nuances of detail. It is the culmination of a hybrid creative process that amalgamates elements of photography, scanned natural textures, and physical objects with the fluid digital strokes made with a graphic tablet. The visual components weave together into a digital tapestry, each line and texture contributing to the overarching dynamism of the composition. A palette of muted earth tones and delicate blues interact, creating a space where reality is transformed and reimagined. This piece invites the viewer to delve into the digital expanse, where inspiration is drawn at the intersection of technology and artistic expression.
Aquesta peça és una incursió abstracta en els regnes de la forma i el color, realitzada a través de la sofisticada tècnica d'impressió digital Giclée, reconeguda per capturar la complexitat i els matisos dels detalls. És el punt culminant d'un procés creatiu híbrid que combina elements de fotografia, textures naturals escanejades i objectes físics amb els traços digitals fets amb una tauleta gràfica. Els components visuals s'entrellacen en un llenç digital, on cada línia i textura contribueix al dinamisme general de la composició. Una paleta de tons terra apagats i blaus delicats interactuen creant un espai on la realitat es transforma i es reimagina. Aquesta obra convida l'espectador a submergir-se en l'amplitud digital, on la inspiració es troba en la intersecció de la tecnologia i l'expressió artística. Ret homenatge a la influent obra d'Antoni Tàpies, Joan-Pere Viladecans i Antoni Clavé, les exploracions dels quals en textura, material i forma han informat significativament l'ètica d'aquesta creació.

Corrua de Claus Rovellats 
(Row of Rusty Nails)
"Corrua de Claus Rovellats" unfurls as a visual poem that narrates the tale of time's relentless march. In a lined procession, rusted nails recount a history of construction and decay, each positioned as if in a march towards obsolescence. The aged and rusted pliers at the center stand sentinel, their weathered jaws a testament to countless grips and twists in service. To the right, an indistinct shape of iron bears the undiscriminating touch of time, its rusted surface a canvas for a spiral chalk stroke, symbolizing the continuous cycle of making and unmaking. This artwork is a silent homage to the once-functional now transformed into an aesthetic echo of their past.
"Corrua de Claus Rovellats" es desplega com un poema visual que narra la història implacable del pas del temps. En una processó alineada, els claus rovellats relaten una història de construcció i decadència, cadascun posicionat com si marxessin cap a l'obsolescència. Les tenalles envellides i rovellades al centre fan guàrdia, les seves mandíbules desgastades són un testament a nombroses preses i girades al servei. A la dreta, una forma indefinida de ferro porta el toc indistint del temps, la seva superfície rovellada és un llenç per a un tràs de guix en forma d'espiral, simbolitzant el cicle continu de crear i desfer. Aquesta obra d'art és un homenatge silenciós al que un dia va ser funcional i ara s'ha transformat en un ressò estètic del seu passat.
Terra damunt Capsa Rovellada 
(Earth atop Rusty Box)
"Terra damunt Capsa Rovellada" develops as an expansive narrative where the whispers of history mingle with the tangible. The central cutout of the rusty box, sculpted with the ravages of time, takes on a new dimension, its rich patina narrating stories of past utility and present allure. A small mound of dark earth sits atop, serving not merely as residue but as a beacon of rebirth, of nature reclaiming its rightful place. The artwork stands as an interplay of decay and growth, an eloquent reminder of life's cyclical nature. It invites the viewer to contemplate the juxtaposition of the ephemeral and the enduring, and to find beauty within the layers of loss and resurgence.
"Terra damunt Capsa Rovellada" develops as an expansive narrative where the whispers of history mingle with the tangible. The central cutout of the rusty box, sculpted with the ravages of time, takes on a new dimension, its rich patina narrating stories of past utility and present allure. A small mound of dark earth sits atop, serving not merely as residue but as a beacon of rebirth, of nature reclaiming its rightful place. The artwork stands as an interplay of decay and growth, an eloquent reminder of life's cyclical nature. It invites the viewer to contemplate the juxtaposition of the ephemeral and the enduring, and to find beauty within the layers of loss and resurgence.
Pell d'All i Alicates 
(Garlic Skin and Pliers)
“Pell d'All i Alicates" is a captivating composition where the mundane transcends into the realm of the beautiful. At its heart lies a macro image of garlic skin, tinted in a serene shade of blue, a transformation from kitchen scrap to a canvas of color. This bold blue is juxtaposed with the practicality of pliers, themselves a symbol of crafting and repair. The artwork is a meditation on the cyclical nature of life, where what is discarded can be reborn into art. The poetic arrangement invites a reconsideration of beauty, challenging the viewer to find allure in the alchemy of everyday objects.
"Pell d'All i Alicates" és una composició captivadora on el quotidià transcendeix al regne del bell. Al seu cor hi jau una imatge macro de la pell d'all, tenyida d'un tranquil to de blau, una transformació de residu de cuina en un llenç de color. Aquest audaç blau es contraposa amb la practicitat de les alicates, símbol de la creació i reparació. L'obra és una meditació sobre la naturalesa cíclica de la vida, on allò descartat pot renéixer en art. L'arranjament poètic convida a reconsiderar la bellesa, desafiant l'espectador a trobar l'atractiu en l'alquímia dels objectes quotidians.
Marró damunt d'Encenalls 
(Brown over Shavings)
"Marró damunt d’Encenalls" unveils an artwork that captures the essence of beauty in perpetual transformation. The central brown rectangle, translucent and ethereal, hovers over a sea of yellow shavings, each fragment appearing to preserve the essence of the tree from which it originated. The word 'shavings', anchored to the rectangle, stands pivotal alongside a definition that provides not only its meaning but also evokes the memory of a language that is alive and continuously evolving. This piece is a contemplation of perpetuity and change, where the passage of time and the creative process blend into a visual harmony filled with nostalgia and new life.
"Marró damunt d’Encenalls" presenta una obra d'art que captura la bellesa en constant transformació. El rectangle marró central, translúcid i eteri, sura damunt d’un mar d'encenalls grocs, on cada trosset sembla conservar l'essència de l'arbre del qual va formar part. La paraula 'encenalls' aferrada al rectangle, es mostra cabdal al costat d'una definició que no només ens dóna el seu significat, sinó que també evoca la memòria d'una llengua viva i en constant evolució. Aquesta peça és una meditació sobre la perpetuïtat i el canvi, on el pas del temps i el procés creatiu es fusionen en una harmonia visual plena de nostàlgia i nova vida.
Volandera amb Guixada Negra 
(Washer with Black Stroke)
"Volandera amb Guixada Negra" is an ode to memory and touch, a visual dialogue between the old and the new. In this space, the rusted washer is not just an object but a testament to labor, each rust mark a remembrance of its industrious past. The black chalk stroke unfolds across the background, its fluid lines dancing freely, contrasting with the rigidity of metal. The light brown earth stain, sprinkled like a patina of time, speaks of regeneration, of the organic transformation of nature that merges with human creation. This work is a tribute to resilience, to art's ability to capture the essence of the past and weave it into the fabric of the present. The duality of permanence and the ephemeral confront and embrace each other, inviting the viewer to reflect on the inherent beauty in decay and the promise of new life.
"Volandera amb Guixada Negra" és una oda a la memòria i al tacte, un diàleg visual entre l'antiquat i el nou. En aquest espai, la volandera rovellada no és simplement un objecte, sinó un testimoni del treball, cada marca de rovell un record de la seva història laboriosa. La guixada negra es desplega sobre el fons, línies fluides que ballen amb llibertat, contrastant amb la rigidesa del metall. La taca de terra marró clar, espolvorejada com una pàtina del temps, parla de regeneració, de la transformació orgànica de la naturalesa que es fusiona amb la creació humana. Aquesta obra és un homenatge a la resiliència, a la capacitat de l'art de capturar l'essència del passat i teixir-lo en la trama del present. La dualitat de la permanència i l'efímer s'enfronten i s'abracen, invitant l'espectador a una reflexió sobre la bellesa inherent en la decadència i la promesa de la nova vida.
Claus i Alicates sobre Groc 
(Nails and Pliers on Yellow)
"Claus i Alicates sobre Groc" unfolds as a choreography of color and form, where everyday objects become the protagonists of a vibrant scene. The intense yellow, reminiscent of sun-soaked earth, serves as a backdrop for the subtle capital letter A, almost hidden, like a treasure waiting to be discovered by curious eyes. This letter becomes a discreet homage to the great poet Joan Brossa, reflecting his vision where letters transcend their utility to become visual art. Rising above this yellow canvas are quaint, delicately small pliers, suggesting a connection with manual work and craftsmanship. The base, a stack of rusted nails, adds texture and depth, grounding the work in the tangible reality of physical existence. Each element is a metaphor, a representation of stories and meanings that await deciphering.
"Claus i Alicates sobre Groc" es desplega com una coreografia de colors i formes, on els objectes quotidians es converteixen en protagonistes d'una escena vibrant. El groc intens, reminiscent de terres solejades, serveix de fons per a la subtil A majúscula, gairebé oculta, com un tresor esperant ser descobert per ulls curiosos. Aquesta lletra esdevé un homenatge discret al gran poeta Joan Brossa, reflectint la seva visió on les lletres trascendeixen la seva utilitat per esdevenir art visual. Sobre aquest tapís groc, s'eleven alicates antigues, delicadament petites, suggerint una connexió amb el treball manual i l'artesania. La base, una pila de claus rovellats, aporta textura i profunditat, ancorant l'obra en la realitat tangible de l'existència física. Cada element és una metàfora, una representació d'històries i significats que esperen ser desxifrats.
Retall de Texans amb Estisores 
(Denim Snippet with Scissors)
"Retall de Texans amb Estisores" articulates as an ode to the everyday transfigured into art. A fragment of denim, rich in textures and shades of blue, takes center stage on the canvas, its presence evoking narratives and labors of daily life. The black stroke, firmly placed at the base, acts as a visual anchor, a statement of intent and purpose. In one corner, old scissors rest humbly, symbolizing craft and transformation. The subtle placement of a toppled capital letter A gestures towards Joan Brossa's visual poetry, while the painter's tape cross, a nod to Antoni Tàpies, hints at the imprint of Catalan art. This work becomes a playground for contemplation and interpretation, an invitation to recognize beauty in the most familiar details.
“Retall de Texans amb Estisores" s'articula com una oda a la quotidianitat transfigurada en art. Un fragment de teixit texà, ric en textures i tons de blau, ocupa la centralitat de la tela, la seva presència evoca els relats i els treballs de la vida diària. La guixada negra, que se situa amb fermesa a la base, serveix com a àncora visual, una declaració d'intent i propòsit. En un racó, unes tisores velles descansen humilment, simbolitzant l'artesania i la transformació. La presència discreta d'una A majúscula tombada fa un gest cap a la poètica visual de Joan Brossa, mentre que la creu de cinta de pintor, un homenatge a Antoni Tàpies, insinua l'empremta de l'art català. Aquesta obra esdevé un camp de joc per a la contemplació i la interpretació, una invitació a reconèixer la bellesa en els detalls més familiars.
Tou de Terra i Clau 
(A Heap of Earth and Key)
"Tou de Terra i Clau" rises boldly over a striking red backdrop, drawing focus to the central feature: a heap of earth, depicted as if a splatter of black ink. The ancient key transcends its mere objecthood, symbolizing hidden possibilities and mysteries, serving as a portal to yet uncovered secrets. Beside it, the likewise black abstract calligraphy dances across space, devoid of literal meaning but brimming with suggestion and movement. This piece converses with themes of unlocking and exploration, the contrast between the darkness of the soil and the enigmatic promise held by the key.
“Tou de Terra i Clau" s'aixeca amb valentia sobre un impressionant teló de fons vermell, cridant l'atenció sobre la característica central: un tou de terra, que es mostra talment com un esquitx de tinta negra. La antiga clau transcendeix la seva objectivitat, simbolitza possibilitats i misteris ocults, com una porta d'entrada a secrets no descoberts. Al seu costat, la cal·ligrafia abstracta també negra balla per l'espai, desproveïda de significat literal però plena de suggeriment i moviment. Aquesta peça parla dels temes de l'obertura i l'exploració, al contrapunt entre la foscor de la terra i l'enigmàtica promesa de la clau.
Clips i Volanderes 
(Clips and Washers)
"Clips i Volanderes" emerges as a symphony of the everyday turned remarkable. In this piece, the daily simplicity of paper clips is transformed into a fluid dance of shapes and shadows upon the subtle backdrop. The interplay of curves and lines, crafted by these metallic arcs, creates a dynamic tension within the canvas, while the rusted washers add a touch of time's patina and texture, functioning as unexpected focal points. This piece is a celebration of ordinary objects amended by art, inviting contemplation of the hidden elegance in our daily lives.
"Clips i Volanderes" emergeix com una simfonia del quotidià convertit en remarcable. En aquesta obra, la senzillesa quotidiana dels clips es transforma en una dansa fluïda de formes i ombres sobre el subtil fons. La interacció de corbes i línies, creada per aquests arcs metàl·lics, crea una tensió dinàmica en el llenç, mentre que les volanderes rovellades afegixen un toc de la pàtina del temps i de textura, funcionant com a punts focals inesperats. Aquesta peça és una celebració dels objectes ordinaris esmenats per l'art, convidant a la contemplació de l'elegància oculta en la nostra vida diària.
Martell amb Taca Rovellada i Claus
"Martell amb Taca Rovellada i Claus" emerges as a thought-provoking piece where functional objects transcend into the realm of art. The central rusty stain, textured as if a relic of an industrial past, creates a striking contrast against the creamy background. Within its embrace, it harbors a collection of rusted nails, each whispering the silent stories of its history. Above this assembly, a hammer stands as a sentinel of creation and deconstruction, its silhouette casting a commanding presence. This artwork invites the viewer to ponder the beauty and narratives embedded in everyday objects, now recontextualized on a canvas of memory and transformation.
"Martell amb Taca Rovellada i Claus" sorgeix com una peça que provoca reflexions, on els objectes funcionals transcendeixen cap al regne de l'art. La taca central de color rovell, amb textura com si fos una relíquia d'un passat industrial, crea un contrast sorprenent amb el fons cremós. Dins de la seva abraçada, acull una col·lecció de claus rovellades, cadascun amb les històries silencioses de la seva pròpia història. Per sobre d'aquesta reunió, un martell s'erigeix com a sentinella de la creació i la desconstrucció, la seva silueta projectant una presència dominant. Aquesta obra d'art convida l'espectador a reflexionar sobre la bellesa i les narracions incrustades en objectes quotidians, ara recontextualitzats en un llenç de memòria i transformació.
Fragments d'A amb Fils Negres 
(Fragments of A with Black Threads)
"Fragments of A with Black Threads" stands as a testimony to equilibrium and minimalist elegance. The composition's serenity is anchored by the subtle placement of deep blue 'A' fragments within the serene expanse of mint green, suggesting a narrative of hidden depths. Black threads crisscross this tranquil backdrop, offering a contrast that stirs the stillness with their delicate dance. This piece captivates with its simplicity, inviting viewers to find resonance within the placid harmony of color and form.
"Fragments d'A amb Fils Negres" es manifesta com un testimoni de l'equilibri i l'elegància minimalista. La tranquil·litat de la composició està ancorada pels fragments d'una 'A' blau profund, la col·locació subtil de la qual, en l'extensió serena de verd menta, suggereix una narrativa de profunditats ocultes. Els fils negres travessen aquest fons plàcid, un contrast que agita la quietud amb la seva delicada dansa. Aquesta peça captiva amb la seva simplicitat, convidant els espectadors a trobar ressonància en la plàcida harmonia del color i la forma.
Vetes, Estisores i Botó
(Ribbons, Scissors and Button)
In "Vetes, Tisores i Botó", a luminous scene unfolds through an interplay of shapes and tones. Warm yellow ribbons waltz across the canvas, their edges jagged as though cut by the antique scissors that stand as silent sentinels of the composition. A solitary button, perhaps once a fastener for a beloved garment, now anchors the scene, adding a stroke of personality to the abstraction. A stream of spiraling, superimposed lines creates a sensation of depth and movement, inviting the viewer to ponder the narratives behind these everyday objects, now elevated to art.
A "Vetes, Tisores i Botó", un quadre brillant emergeix a través del joc de formes i tonalitats. Vetes càlides de color groc dansen sobre el llenç, les seves vores esfilagarsadas com si fossin tallades per les tisores antigues que estan com a guardianes silenciosos de la composició. Un botó solitari, potser una volta fermall d'una peça de roba estimada, ara ancora l'escena, afegint una pinzellada personal a l'abstracció. Un reguitzell de línies superposades en espiral creen una sensació de profunditat i moviment, convidant l'espectador a reflexionar sobre les històries rere aquests objectes quotidians, ara elevats a art.
Fragments d'A amb Coixinet 
(Fragments of A with Bearing)
In "Fragments of A with Bearing," shapes and history dance together with minimalist flair. Anchored at the top left is a circular bearing, a relic set against a backdrop of aged paper texture whispering of bygone eras. This metallic ring contrasts with the organic expansion of white branches sprawling like veins of life, baptizing untold stories. At the center lies the 'A', fragmented yet resilient, its deep maroon hue boldly testifying to both its brokenness and wholeness—a pivot for the narrative to revolve around. This piece is a dialogue between the mechanical and the natural, between steadfast support and fluid motion, inviting contemplation of intertwined stories woven through time.
A "Fragments d'A amb Coixinet", la dansa de formes i història convergeixen amb un aire minimalista. Ancorat a la part superior esquerra hi ha un coixinet circular, una relíquia enmig d'un fons de textura de paper envellit que xiuxiueja temps passats. Aquesta anella metàl·lica contrasta amb l'expansió orgànica de branques blanques que s'estenen com a venes de vida batejant d'històries no contades. La 'A', fragmentada i alhora resilient, jau al centre de la composició, el seu ric to marro un testimoni audaç tant de la seva fragmentació com de la seva integritat, un suport al voltant del qual gira la narrativa. Aquesta obra és un diàleg entre el mecànic i el natural, entre suport i moviment fluid, convidant a la contemplació d'històries interconnectades teixides a través del temps.

Volandera amb Pells d'All i Alicates

Ple de Botons

Semblants Rovellats

Clau Rovellada

Pinzellada Amarada d'Ocre

Paper de Magdalena amb Clau

Llima sense Mànec i Cinta de Pintor

Clau amb Guixada Blava

Eines sobre Pell d'All

Gran Guixada amb Clau i Cabota

Volandera amb Guixada Ocre

Esprai Vermell i Llima

Volanderes amb Guixada Negra

Barrina i A amb Guixada Negra

Pa amb Pala de Forner i Triangle

Pols Cadmi amb Alicates

Cartró Blau am Botó i Claus

Pols Vermella amb Clau i Cercle

C Clivellada amb Ombra i Volanderes

Segment Circular Clivellat amb Volandera

Fragments d'A amb Claus i Martell
A amb Ceba i Paper de Diari
Fragments d'A amb Fils Negres
Fragments d'A amb fils negres i República
Fragments d'A amb fils negres i Independència
Fragments d'A amb terra
Negatiu amb Agulles d'Estendre i K
Forma Groga Clivellada amb Llibertat
Volanderes sobre Retalls i Fils
Colla de Claus sobre Retalls i Fils

Llibertat Embenada
Estisores Obertes amb Llibertat
Cercles Rovellats i Guixada
Gran Clau i Guixada Blanca
Volandera Rovellada damunt Guixades
Raigs i Boixa damunt Textura
Botons Blancs i Pinzellades
Tríada de Volanderes i Botons Blaus
Pinzellades Marró i Ocre amb Tija Tortuosa
Cosmos Blau
Estisores amb Guixada Blanca
Forma Terra d'Ombra Natural amb Martell
Quatre Cabotes damunt Rectangles Blau i Gris
Tres Botons damunt Rectangles Carmí Torrat i Gris
Tisores, Clau Fixa i Martell d'Amagatotis
En Kandinski ja ho feia
Dues Cabotes Rovellades damunt Verd Terra Groguenc
Quatre Cabotes Rovellades damunt Cartó

Eines en la Foscor i Creu

Engranatges amb Empenta 

Gran Cabota d'Estrella amb Independència

Tot o Res

Quatre Barres Rovellades amb Corbella
Llibertat Presos Polítics

Human Rights Watch

Politges damunt Forma Vermell Cadmi

AbsTrack 082

AbsTrack 076

Back to Top